twitterfacebooklinkedinemail

Pages

06 de desembre, 2006

Herramientas y servicios de la web 2.0

Leyendo a Enrique Dans llegó a un completo artículo sobre la web 2.0 publicado en El País...
Los nuevos reyes de Internet
...Es el triunfo de lo que los expertos llaman la web 2.0, una nueva generación de herramientas y servicios que permiten a los internautas compartir fotos, vídeos caseros, conocimientos, ideas o anécdotas. Los navegantes han colgado 100 millones de vídeos en Youtube y unos 150 millones de fotos en Flickr. Han creado 60 millones de blogs (páginas personales). Han participado en más de 1,5 millones de artículos en la enciclopedia Wikipedia. Han respondido a las dudas de más de 13 millones de usuarios en Yahoo! Answers. Y deciden qué artículos de la Red les gustan más en sitios como Digg o la española Menéame... [leer artículo]

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Benvolgut company,
sembla que ja hi ha un cert cansament de tot això de la web 2.0. La confirmació potser és que El País ja li dóna suport, és a dir, possiblement espera guanyar calers. Qui ha comprat les pioneres empreses web 2.0? Els gegants de la borsa! El tema ja està en mans dels poderosos. Vinga, cap a la web semàntica o sigui la web 3.0. :-)
Cordialment,
Boris

Anònim ha dit...

Boris,

Sí, efectivament, sembla que hi ha cert cansament o saturació en relació a la web 2.0...
Però, abans de fer aquest pas cap a la propera onada (3.0 o la que toqui), no podríem mirar d'aprofitar al màxim alguna de les idees de fons de la 2.0?
-Crear xarxes i comunitats d'usuaris
-Etiquetar continguts
-Compartir documents en aplicacions que permetin l'edició col.laborativa

Crec que encara es pot treballar en aquesta línia...
Què en penses?

Salutacions,
xavi