twitterfacebooklinkedinemail

Pages

02 de juliol, 2005

Crèdits variables

Aquests darrers dies de curs he passat uns fulls de valoració als alumnes dels crèdits variables d'informàtica... La intenció era conéixer la seva opinió en relació al funcionament dels crèdits...

Crèdits variables

Aquí teniu algunes de les frases dels nanos de 3r (textuals):
  • Jo crec que aquest crèdit hem après a utilitzar bastants programes i la actitud crec que a estat molt bona.
  • El profesor me paresio muy bueno,porque tiene mucha paciencia y es muy correcto al hablar.despueslos trabajos no estubieron mal.
  • M’ha agrada el tipus d’activitats y propostes que hem fet.
  • Totes amb aquest credit variabale he apres bastan a fer servir el usoso del ordinador de manera que no sabia i no m’ha costat gaire pero que como ami m¡agrada doncs he posat tot el meu empeny.
  • La meva opinió d’aquest crédit variable es molt bona y m’agradat fer-ho. M’ha agradat perqué hem treballat coses que ens poden fer falta quan tinguem un negoci per exemple o m’ha ajudat a conéixer millor alguns programes de l’ordinador.També m’ha agradat perqué pots fer els treballs al teu ritme i va millor per si el tema que estas fent es més dificil de trobar o si algun dia no as vingut.
  • Yo penso qe tot ha anat prou be.
  • Bueno yo creo que ha sido un credito muy interesante y divertido. En el cual he podido apliar mi conocimiento a cerca de programas muy utilizados hoy en dia. El que mas me gusto es el de las presentaciones con mi cantante favorita. Por ello animo a este trabajo en el que aprendes y te diviertes a la vez.Bueno en cuanto a los compañeros, ha sido realmente un plaser al trabajar con personas dispuestas a ayudarte y dar su opinion, y en cuanto al profesor ha sido exelente ya que me ayudo en mas de una ocacion a darme cuenta de algun error tanto como en algun trabajo como a mi comportamiento que no era el adecuado.
  • Totes les coses han anat prou bé. Que el ordinador va molt bé. Les informacions que ens treballat. El professor explica molt bé lo que hi ha que fer.
  • Totes les coses na anat prou bé. El professor sa portat molt bé. I tots els treball na estat força bé.
  • Jo crec que ha funcionat molt bè aquest crèdit variable. A mi m’agradat molt aquest crèdit perque la infomatica i els ordenadors m’agraden molt. I tambè em apres a montar un negoci per la nostre compte, que aixo de aqui uns quants anys ens fara molta falta.

Sembla que ha anat prou bé... ;-)