twitterfacebooklinkedinemail

Pages

01 de març, 2008

Aprender haciendo

3 comentaris:

Glòria Baldó ha dit...

Hola, aquest vídeo m'ha semblat molt bo. Recull molts pensaments que tinc últimament. Sóc professora de música de secundària i acabo de fer treure les taules de l'aula. A partir d'ara vull que els alumnes visquin la música a través de la dansa, la pràctica instrumental i el cant per tal d'apendre-la, i deixar els llibres de banda. El repte més gran, però, la organització per tal que això no es converteixi en caos i l'avaluació. Tornant al vídeo altre cop, és exactament el que deia la meva mare: "a caminar se aprende andando". Felicitats pel blog.
Glòria Baldó

Anònim ha dit...

Glòria,
Què tal?
El vídeo és realment molt interessant i et fa pensar sobre com fem les coses a les aules i com les hauríem de fer... ;-)
Ànims en aquesta aventura de modificar la metodologia d'aula amb l'alumnat de música... Sort!
Ah... gràcies per la visita!
xavi

Carles ha dit...

Hola a tothom,

M'estic plantejant de presentar al meu institut de secundària una proposta per començar a treballar per projectes a 1r d'ESO. Cada vegada estic més convençut que una de les raons de la fallida del sistema educatiu en general i del fracàs escolar a secundària en concret respon no tant a la incapacitat de les esdcoles d'ensenyar sinó a la dificultat que tenen els alumnes d'aprendre amb la metodologia teòrica del sistema educatiu. El vídeo confirma les sospites que tenia. Ara em toca donar-hi voltes. Si em podeu donar un cop de mà serà benvingut. Gràcies pel blog, està de conya! Carles