En aquest sentit, la possibilitat de crear petits vídeotutorials pot ser un bon recurs d'aula i ens pot fer més fàcil la gestió de l'aula i l'atenció a la diversitat.
Fa uns dies, arran de fer una formació als referents TAC dels serveis educatius de Barcelona, vaig fer la prova de crear un senzill projecte amb l'Scratch per dibuixar figures geomètriques.
Hi ha persones que mirant directament el projecte i clicant a la pestanya "com està fet" ja en tenen prou i van fent. Unes altres agraeixen tenir unes indicacions més clares i l'ajut d'un petit videotutorial ens hi va de perles. Si podem, hem de mirar d'atendre les diverses realitats que ens trobem a l'aula... Aquest és el gran repte!
Tot seguit teniu els dos videotutorials per crear, pas a pas, el projecte anterior.
1 comentari:
Genial Xavier! Coincideixo amb tu que l'ús de videotutorials ens dóna un plus: més temps d'atenció a la diversitat, aprenentatge amb diferents ritmes, iniciació a l'autoaprenentatge... El temps dedicat a crear-los no és un temps perdut, sinó guanyat en molts aspectes! Endevant!
Publica un comentari a l'entrada